Give me a little bit of sunshine.

Nu börjar man bli människa igen efter den ofrivilliga misshandelni helgen. Hade planerat in att umgås me tha brudars, men va ju tvungen att ställa in! "Jag blir aldrig sjuk, bara förkyld!" HA förkyld my ass! Magsjuka delux, och jag lovar er, jag trodde att jag skulle dö. Har aldrig i mitt, oh så unga liv, varit med om något liknande. OH the HORROR! Like an ass raped corpse bride! som en skitunge har tänt 10 tigerskott in my ass! Det är tur för mig att jag är så stabil psykiskt och överlevde utan gnäll fast jag va kritvit i ansiktet, hade blåa läppar och spydde vatten både fram och bak i tre dagar.

Well well innan the horror days så va jag och mina 2 vänninor Mrs Hedlund och Ms Eriksson på en kryssning till paradiset! Ska påpeka att jag också då precis blivit frisk från en förkyldning. De va en förbannat rolig resa indeed, intressant vid vissa punkter men rolig ;D det lilla man kommer ihåg då, kanske man ska tillägga! ;) Men trots minnesluckor mådde jag kanonbra dagen efter! eller kanonbra=kan gå och äta! Lär göras om, ABSOFUCKINGLUTELY men med en annan båt!

Nu har jag super kurerat mig med c-vitamin ansiktsmask, fotbad och vitamindrink! Förhoppningsvis blir jag som vanligt igen, utan bestående men. Förhoppningsvis...

I helgen ska tha trio återförenas igen för en girls night out! Den här gången ska vi bege våran resa uppåt i landet och prova på vad Leksands drömkväll har att erbjuda. Den här gången ska jag komma ihåg kvällen! ;) Få se vilka bus vi hittar på den här gången! HÄHÄ

Idag skulle jag och Ms Eriksson ta en promenad men det va ett fasligt snöoväder, tills nu, ser nu att det har slutat helt o hållet! haha anyway, få se om vi tar en ändå eller bara spelar lite WII inne i värmen! ;p Trevligt med besök, yes indeed! :)

Jag ska införskaffa mig en ny kamera så jag kan dokumentera 2010, de kommer bli ett spännande år ;) Hittils har det varit HILAROUS med bästa vänner och tokigheter! Har även gått ner typish 7 kg i år. Visst 3 kg försvann under OH THE HORROR dagarna men ANYWAY dom har inte kommit tillbaka! :) All thanks to no carbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback