Happiness.

Nog för att det här året har varit konon hittils så har det även varit väldigt bajsnödigt jobbigt. Förkyld två gånger och en magsjuka, check liksom! Förkyldning nummer två äger rum as we speak. Superfun!

Vet ni vad jag stör mig på? Det bara slog mig nu. Bara sådär utan vidare. Årets rant. Personer som inte kan leka flera, som man sa när man va liten. Kan inte leka 3 då måste en mobbas ut. Att det bara är en som betyder nåt i ens liv och sedan undrar varför man inte har några vänner. Riktiga dumheter och jag tror personligen att dom som tänker så är extremt osäkra på sig själva. De som måste ha bekräftelse hela tiden och lite av sin personliga bitch som alltid förväntas göra och tycka lika. Kanske omedvetet, kanske inte. Hela alltet blir så oerhört ansträngt och falskt med fjäsk och mjäk bara för att be number one, olika fjäsk för olika personer, beroende på vem man vill bli omtyckt av vid tillfället. Oh yeah? som att resten inte ser hur skitnödigt you overdo it och skrattar en smula? Skit ner er säger jag, var er själva och sluta ändra er för att passa andra. Jag menar, är man verkligen lycklig då?

Falska människor är ju inget att ha i sin telefonlista i slutändan. Tillslut kommer ert rätta jag krypande och hur ska man förklara sig då?

On a much, much, much happier note!

Hela den här helgen har jag haft superfun och tillbringat den hos linda. Ena galna dagen efter den andra med underbara människor, alla så olika, men ändå så rätt och jag trivs väldans bra med folk runt omkring mig. Jag behöver folk omkring mig oftare än vad jag har! Ventilera, softa eller bara snacka skit med. Alla behöver vi prata av oss, även jag. Det är synd att vissa ska bosätta sig i borlänge! hoho jag vill ibland att alla mina vänner ska bo på samma gata, men bara ibland. Jag vill ju samtidigt ha mitt eget som jag vill ha alla hemma hos mig 24/7. Beslutsångesten, den bästa ångesten.

Nästa äventyr blir en tripp till göteborg om tre veckor och lite serious shopping. Men innan dess ska jag hinna med många roliga dagar och kvällar. Snart en middag med sara, erica och mariana, som börjar bli lite av en vana. En supertrevlig sådan eftersom vi inte träffas så ofta som jag skulle vilja. Men det kanske blir ändring i år, eftersom jag, erica och sara hann med två festliga ronder redan i januari. sweet.

På ett vis vill jag att snön ska försvinna men samtidigt vill jag inte att den perfekta vintern ska smälta till en enorm vårflod. Beslutsångest igen. Även hur mysig det är med metervis med snö så kan man göra så mycket mer på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad ska vi hitta på till rond 3 då? Är det nå festligt på G? =)

2010-02-10 @ 20:12:10
Postat av: Dahlberg

Ja du jag vet inte! Men det kanske dyker upp något snart! hoppas jag iallafall :D

2010-02-10 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback