We are the ones in competition but claim this ain't no race

shit nu är jag sådär skitnödigt stressad igen! Men har ju iallafalll tid att blogga om det! haha Ska leta på lite kläder jag ska ha på mig ikväll, för då blir det middag och skvaller i borlänge. Erica står för maten och jag och sara står för tha company. Sen skjussar sara hem en vinpåverkad mig inatt, vilken service! ^__^

Nästa vecka är det fullspäckat schema och en otrolig tur att arbetsförmedlingen lyckades pricka in min ledia dag med möte. Vad skulle jag skylla på om de satt in de på torsdag eller fredag när jag är i göteborg? Goodbye a-kassan that's for sure. Vilket skulle vara synd eftersom jag inte fått en enda krona än! PÅ tal om kronor fick jag hela 52kr i lön nu i februari! YAY semesterersättning på 200 nånting men efter alla avgifter så blev det endast 52kr. Jag känner mig fruktansvärt rik. Arbetat ett skicka ut den lönespecifikationen kostade säkerligen mer ;)

Men förhoppningsvis får jag gå på en intervju när jag är i götet! skulle va najs som fan!

Nej nu lär jag fixa mig och vandra bort till bussen! få se om jag drygar mig med nicklas innan erica kommer hem eller om jag väntar in sara!

Oh and by the way, jag är sjuk IGEN! så går de när man glömmer sina vitaminer en vecka! BUUUUU

You are the angry and the desperate,
The hungry, and the cold.
You are the ones who kept quiet,
And always did what you were told.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback