y0y0

Idag har jag lite halv panikartat bakat muffins, vilket inte blev helt lyckat då JÄVLA MUFFINSFORMAR inte alls är till för muffins då de ger vika och smeten flyter ut på plåten. lurendrej, LURENDREJ!
Det hela började med att ett 12 pack ägg va inne på sitt sista andetag och då menar jag alla äggen. Kändes ju helt värdelöst att slänga ett helt 12 packe bara så där! Jag tror personligen att det var väldigt kort datum på just de där äggen ^__^

ANYHOW!

Imorgon ska jag ha en hel bakdag. Lika bra att få de gjort medan man har tid. Vörtbröd, lussebullar och frallor ska jag baka och fylla frysen med. Hembak e så mycket godare än bröd man köper. Hoppas det är en bra jäsdag imorgon! Jobbigt att en påse saffran kostar 33kr bara! och då blir det extra jobbigt om man misslykas. tex bränner en plåt eller dödar jästen! haha

I helgen kommer sara och då ska vi hitta på roligheter! En resa och leta julklappar och hälsa på lite friends! Boka datum för en resa också tycker jag! Vi kanske hinner med något mera, det återstå att se. :) Måste även planera in en dag med emma och linda o kolla på zombieland. Den kanske är dålig, den kanske är bra, de vet vi inte men vi tänkte ta reda på det! hoho och jag ska inte äta eller dricka nåt då! sist fick jag tamefan magknip haha men sånt händer så lätt bara man stoppar i sig lite socker! Synd att julmust är så förskräckligt gott!

jag har mycket jag skulle vilja planera in i min kalender, men allt tar sin sakta gång. Man känner sig inte direkt som en duracellkanin just nu i flensatider och dysterheter i vädret men sånt glöms så lätt bort när man har roligt, därför har jag hellre roligt o umgås med mina härliga vänner så ofta jag kan! :)

Annars då? well well, lite träningsvärk om ömheter mellanåt men det är bara skönt i slutändan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback