Status: Happy

Jag är oerhört segfattad men det bjuder jag på! Det blir liksom lite extra humor i slutändan!

Idag har jag varit till frissan och gömt mitt naturliga jag igen! Min utväxt såg heldassig ut mot den nya hårfärgen, va ju inte acceptabelt! Det blev många olika ämnen diskuterade under de timmarna! allt från vad vi man skulle göra med too much money, stieg larsson böcker till utlandsstudier och datorer.

Jaha vad har hänt sen sist då? Halloweenfest hos Sparris med obligatorisk utklädning, tacos och singstar! Rolig kväll men blev en aning avslaget då Lindas sugarrush gick ur ;) Sen blev det partaj i borlänge på lördagen! det var väldans roligt! :) Jag och Sara drog ett par drinkar i hennes soffa innan vi fick skjuss av Erica till Lina. Där va de massa folk som man såklart aldrig träffat tidigare. Lite nervigt, pinsamt och en aning förvirrat spelade vi ett spel som slutade med att de nog inte va så invecklat som jag trodde när Lina skulle förklara! annars var jag för skräckslagen att lyssna (?) haha Det hela slutade med att vi spelade ett kortspel med hetsdrickning ;p Sen blev det utgånhg på Bolanche! Där rörde sig alla sorter! Jag vet att jag såg en häst som jag skrattade åt, eller såg jag i syne? hahah den va rosa (?) o helluden! haha de va kul att så många va utklädda även om inte vi va de! Massa dans och shots, och kö snack vid pizzerian, även Sara den kriminella va i farten ;) Blev en bakisskakis dag efter det men hem kom jag tillslut! :) Få se om det blir en ny omgång fästligheter i borlänge snart! haha

I lördags skulle jag hälsa på familjen Larsson men Mariana blev sjuk så vi fick ställa in! :( jag som såg fram emot att träffa lilla Milva :) Jag fick nöja mig med att umgås med mina absolut äldsta vänner, Erica och Sara, ja dom är gamla, förstå mig inte fel, dom e typ 30! ;p Vi snacka skit till bubbelvin och försökte oss på en karriär inom musiken! Vi skulle bli miljonärer om vi spelade in public! MEN eftersom vi är så supercoola vill vi ha det lite underground ;p Kvällen avrundades med att Sara lämnade oss för sin soffa och jag och Erica tog en promenad! Vi lär snart boka in en ny kväll! :)

Jag håller på med Malins design som är klar snarast! Det har dröjt så in i norden länge eftersom det är höst, jag har inga ideér utan vill bara krypa under täcket och gömma mig. Skit programmet har bestämt sig för att tappa bort sin licens och jag har spenderat timmar att svära åt datorn försöka ominstallera samt spela sims för att lugna ner mig ;) Jag har fortfarande inte programmet men det får gå i ett annat, även om det blir klåpord och hål i väggen! Dock är det inte enbart malins design som är on hold. Min egen hemsida, portfolio och diverse andra jobb ligger och trängs om platsen på min dator, flåsar mig i nacken så där härligt! :) MEN snart är det jul och jag ÄLSKAR julen så nu känns de som allt är back in place! slänger kanske tillomed in en jul design till malin som plåster på såret ;) haha ja jag känner mig som en usel människa! men jag dricker julmust nu och imorgon ska jag åka och shoppa i västerås så jag kopplar bort det for a day ;)

Kommentarer
Postat av: erica

vad säger du? 30! haha jag är fortfarande ung ;P men kul hade vi! måste nog öva på trummandet och racet till nästa gång ;)

2009-11-09 @ 17:40:48
Postat av: Sara

Du vet väl att du blir 30 lååååångt innan mej och erica? ;)

Postat av: Dahlberg

ÄH va du pratar strunt! ;)

2009-11-10 @ 22:45:20
Postat av: Malin

Låter bra att du inte glömt min design ;) Men jag förstår om det tagit tid om programmen inte funkar som de ska.. Jag försökte mig på att byta bakrundsfärg igår ikväll men det blev inte alls snyggt.. haha.. jag väntar nog snällt på din design istället =)Du vet ju mitt lösen så om du vill göra en juldesign s är itne jag den som säger nej =)



Bor du i Avesta nu? hur ser det ut på jobbfronten för dig?



Ta hand om dig!



Kram

2009-11-14 @ 11:37:39
URL: http://inpleno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback