you walk and I stand still

Nu har snart ännu en vecka gått och jag hänger inte med. Stanna ett slag så jag får hämta andan och hinna ifatt!

Nästa vecka ska examensarbetet vara klart och rapporten lämnas in för granskning och opponering av fellow klasskompisar. Vad känner man inför den jättepersen? Spring med huvudet före in i en betongmur eller låsats som det regnar och se cool lugn ut? Jag tar det senare alternatvite, kanske slänger in en alá sara precis innan och låter livet flyta på ostört. Varför stressa upp sig i onödan, det är bara 30 minuter som vi ska stå och berätta om vårat arbete. Vi skulle kunna berätta om det på 10 minuter men en kurs hur man pratar långsamt gör nog susen. Äh det ordnar sig, det gör det alltid.

HA liksom kände jag där. Just nu skiter jag i den tanken och drar på en weekend i Göteborg! Min bror fyller 29 på fredag och det lär ju firas! Se lite av sveriges sommar medan den finns liksom.

Jag avslutar med en combo av linkin park och transformers! If that isn't love... För er som inte är en transfromers nörd som jag borde ändå se the movies! Jag tror faktikt jag ska se den andra på bio! Ångrar att jag inte såg den första där, men jag va lite skeptisk i början. Man blir alltid skeptisk till barndomsminnen. Kommer de förstöra allt eller kommer det att bli hur bra som helst? det är en fråga man inte riktigt vågar tänka på! men den blev mäktig.

But as I say, it'll turn out great, it always does...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback