soon there will be summer!

Idag är jag lite trötter efter gårdagen! men roligt va de :)

I fredags tog jag emma och linda en sväng till lillsjön och linda blev upprörd att några fylleungdomar hade snott båten, före henne liksom! baha Vi planerade inför lördagen och våran grillkväll, eftersom vi är en aning sega så måste vi diskutera vad vi ska grilla, hur när och var! hahaha De va riktigt najs väder men lite mygg va de allt så vi drog vidare hem till mig och spelade wii ett bra tag!

Våran grillkväll blev inte som vi planerade utan vi bänkade oss i skogsbo och grillade istället. Vi är duktiga grillmasters som tappade typ 20% mellan gallret haha! Tiny bastards! och så klart den obligatosriska mashegrillningen så där som efterrätt när man är proppmätt! På nå vis ska dom alltid vara med även fast ingen egentligen vill äta dom! haha lite av en tradition har de blivit då lindas minne är kort! ;p

Vi satt ute och snackade skit och allvar hela kvällen lång! En rond kubb och lite kortspel blev det också! Visade vilka som va dåliga förlorare höhö, ja jag är en värdekass förlorare! Lite vin och snacks blev det också haha! sen avslutade kvällen med lite mario kart! helt underbart väder va de också! lär göras om snart! :) Kanske en ny absinthe kväll! HAHA ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback