Just be yourself...

It doesn't matter if it's good enough
For someone else...

Just do your best,
Do everything you can.
And don't you worry what their bitter hearts,
Are gonna say...

Back från stockholm med livet i behåll. X-jobbet gick bra efter lite oroligheter och huvudvärk. Fick även träffa the man behind the name, gabriel uggla och uppleva stockholms festande every night från min sängplats! Även att lägenheten vi fick bosätta oss i va najs, försvann inte verkligheten att det va en festlokal på andra sidan gatan men boom boom fest every night hela jävla veckan! Det kändes som att vara utomlands och bo på en bargata men liksom inte må så vidare bra, utan ligga i sängen och tycka synd om sig själv. Nu ska jag inte gnälla alltför mycket! Det var väldigt snällt av Sofie att vi fick sova där isället för att slösa våra miljoner på grannen Hilton eller något dyligt! ;) Jag menar, dom har ju inte sådana antikviteter som den här lägenehten hade att bjuda på! Nog för att de kändes som att alla gästerna på hilton kunde se mig när jag satt på toan eller duschade.

Bara för man kommer hem betyder ju inte det att man ska ta det lugnt och bara slöa! Nej jag åkte till avesta med tåget från stockholm och mamma hade en plan för fredagen, shopping i västerås, och det kan man liksom inte tacka nej till. Med lite halvonda fötter efter allt gående hela veckan stapplade jag runt i västerås HELA dagen. rekordlänge dessutom, såklart! Så länge har vi aldrig varit där förut, åkte halv 11 och kom hem halv 8.

i8dag är det inte heller nåot slöande! upp och ställer mig och målar! som vilken normal människa som helst! eller inte! Nu ska jag ialflall upp i duschen och sen iväg och grilla med he brudars och lite alkoholintag och eurovision tror jag det är bestämt. Få se hur den här kvällen kommer sluta. Det är fest i BLGE också, PPP, men jag orkar inte riktigt dra mig dit! lär tvätta också eftersom jag tog med mig alla mina kläder till stockholm höhö!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback