don't panic

På måndag ska jag på anställningsintervju :) Jag hoppas jag får jobbet, så jag får pengar denna sommar också haha kanske det kan bli en utlandsresa av det hela haha ^__^ Annars då? Idag har jag suttit med design och imorgon ska jag och emelia på panic & action sen mer design och på fredag redovisning och maybe party i Falun. Det är ganska mycket just nu! haha Bilen ska besiktas på fredag också buuuu men den funkar nu ialflall, nytt batteri ^__^ få se om den går igenom besiktningen då :/ 

sen är man snart ett år äldre också annu mera buuuuu fårse om det blir någon kryssning, one man shooort! sen är ju frågan om man ska på reunion också... känns lite sådär, jag träffar dom jag vill träffa hahaha resten får göra va de vill, jag bryr mig inte riktigt haha men men jag gör som resten gör ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

klart vi ska gå på reunion... =) haha... kan vara lite kul, men man kommer att känna sig lite värdelös tror jag... men men, livet e hårt ;) haha

2009-03-04 @ 23:19:47
Postat av: Tessan

du skulle verkligen behöva en left-right muff ;) tihi... ROSA å... mhm! is nice! h5!

2009-03-08 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback