be serious?

Imorgon vill jag åka till västerås och shoppa lite! åååå jag vill men det kommer väl inte bli av, ingen att åka med säkert. men jag vill trösta min depp om att min bil inte gick genom beskitningen med shopping! kanske en rosa left, right muff åt den om den funkar igen! HAHA nej men seriöst i want my car! Nu är jag i blge och åker fin bil men den lär ju lämnas tillbaka! shit va lätt de va att köra om, vroooooom! men lite stor är den hahaha

ANYWAY!

Jag tror jag har blodbrist, känns som jag har tappat flera liter blod! haha vad ska man göra åt det? möla i sig massa blodpudding eller? ^__^ nej men va seriös nu therese! Nu ska jag back till avesta och spela lite wii! måste ju roa sig med nåt i helgen också, like what liksom. De är Project X här i blge imorrn men jag vet ju inte om jag har nån bil att brumma i :(

Snart har vi våran vernissage i kupolen för designkursen också, om det nu blir nåt gjort med våra grupper som ska fixa allt. de återstå att se, blir massa design nästa vecka iallafall så jag blir helt klar med ALLT, uch känns omöjligt haha sen måste det ju vara snyggt också om man ska visa det för allmänheten! eller stå lite bakom och peka på någon annan om folk skrattar? hahaha nej elak är inte jag! eller? ;)

Det finns iallfall nåt hopp här i livet, för min basilikaplanta iallafall! haha den har snart växt upp helt ^__^ shit va jag måste ha gröna fingara XD Nej nu ska jag ta tag i det här och åka! bråka lite med bråkstakarna! ja speedie höll på att skrämma ihjäl mig igår morse också! hon har bänkat sig på en stol alles brevid min säng o mitt huvud. Jag låg åt andra hållet och stängde av mobilen som fick halva min dubbelsäng, typ och sen vänder jag mig om och samtidigt väcker jag speedie (som jag inte visste låg där) så hon nästan vrålar med sin ljusa stämma (lättväckt?) och jag höll på att skita i brallan. Bra start på morgonen! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback