going down!

Det måste vara nåt speciellt med sträckan blge-säter för idag igen vid samma ställe hör jag låten igen! what is love... haha satt jag och skratta igen medan jag kisade som fan! jävlar va vitt de va ute! och blankt! måste sett ut som en muterad närsynt gris som försöker skratta! HAHA men de bjuder jag på!

upp 7 imorse, blä är ju ingen morgonmänniska! men åkte iallfall till falun och va på anställningsintervju. Vissa säger ju att kändes de bajs så går det bra! OH YEAH jobbet är mitt! haha nej men jag har lite svårt för det där med att berätta sina egna egenskaper och gud vet allt. Jag skulle lätt kunna sitta och berätta om andra hur de är, men mig själv, som jag umgås med hela tiden vet ja knappt nåt känns det som! haha men jaja jag är ju iallfall kvallad för jobbet! och jag hoppas jag får det! ananrs kan de bli tomt i plånboken :s

På vägen hem drog jag en vända till blge och hämtade mina usb minnen YAY missed you! och min dosa och min plånbok som jag inte använder men är full av massa användbara kort ^__^

I lördags blev det lite spontanfest. Paniktvättning alá 30 miuter och in i torktumlaren på snabbeffekt! sen ner till tessan med pizza och läsk! haha men de gick ju de å även fast de bleva lite senare än vanligt haha! sen kom emma över och vi brummade med alla fel och brister bort till johnny och festade vidare! blev blåsta på taxi också men det tyckte jag va skönt iallafall att vi kunde gå och jag kunde dricka upp min öl jag hade med mig ner hahaha! attans va den skumma. Tycker att de va aldeles för nära för taxi också, allt innanför avesta centrums gränser är det gångavstånd till ;)

men kul blev det! kycklingdreggel på natten och prat med mig själv då tessan somna på 2 röda! Prata i sömnen gjorde hon också och jag tycker sånt är sååå kul att jag inte kan hålla mig för skratt haha sen fick jag besök av en lurvig sak, rakt på sidan av magen typ och upp i ansiktet och gosa och spinna. Jaha då kunde man ju inte somna, vem kan sova brevid en traktor? och jag måde lite illa av trycket mot magen haha kanske blev dubbelt upp med durrandet från spinnandet haha


Kommentarer
Postat av: Tessan

jaaadu... asså vi kan vi ;)

men fy fan,vikken snygg gris du lär ha varit ;P hahaha....

2009-03-09 @ 13:17:10
Postat av: Tessan

haha... jaaadu.. e jag trött så e jag.. men shit vi kan festa vi ;) haha

Shit va snygg du lär ha varit som kisande gris, inte funderat på solglasögon heller? :P

2009-03-09 @ 13:20:37
Postat av: Tessan

spam spam spam ;P

2009-03-09 @ 13:21:13
Postat av: Dahlberg

haha spammer! jag hade ju inga! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback