so long suckers

Nu har det varit och är mycket! men snart är det lugnt igen, I hope. Har skickat in en jobbansökan till göteborg, så får se om de hör av sig. Det där med flera års erfarenhet i branschen är ju alltid lika roligt när man precis snart är klar med studierna. sitter nu och försöker plita ihop en portfolio!

Imorgon blir det en shoppingvända till västerås och nästa vecka (tror jag det va) blir det en vända till stockholm ^__^  me like! Sen förhoppningsvis många vändor hehe lite partaj också kanske! invadera sofie  ^__^ känns som en rolig vår! jag hoppas jag har rätt!

Idag har jag även sagt upp min lägenhet, eller mitt lilla förråd som de kanske kan kategoriseras som, så jag ska invadera sara, vara sig hon vill eller inte, under peace & love ^__^

Malin - i slutet av veckan eller nästa vecka kan vi ta itu med bloggen! då är jag klar med all design och lite friare!

nu är jag supertrött! ska bära med mig den trogna mesen och en filt och bänka mig vid tvn! det är verkligen svinkallt i det här huset! brr! ja just först blir det nåt att äta hahaha

Kommentarer
Postat av: Tessan

oj oj oj...va du e ute på äventyr... =)

fynda du ngt i västerås då?

2009-03-30 @ 18:44:59
Postat av: Malin

Det låter jätte bra att ta bloggen då :)



Varför har du sagt upp lägenheten? ska du bo hos föräldrarna i sommar och sen flytta dit jobben finns?



Stressa nu inte ihjäl dig!



Kram

2009-03-30 @ 18:59:52
Postat av: Dahlberg

Det är ju imorgon jag ska dit så jag vet inte om de blir nå fynd hhahaha



yes jag ska flytta hem över sommaren, vet ju inte om jag får nå jobb o sen om jag får sommarjobb i avesta kan jag lika gärna säga upp den så jag är redo till hösten hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback