It doesn't even matter

Jag fick inte jobbet i Falun så idag har jag suttit o letat jobb hela kvällen haha reggat mig på en lägenhetssida i göteborg even. Man kan aldrig vara säker var man hamnar.

There is only one thing you should know!
I put my trust in you me.

Tessan har blivit ett år närmare 30 så i fredags blev det fika hos henne eller redan på torsdagen blev det kvällsbak! haha avslut med hårfärgning, jag har nu mer min naturliga hårfärg, typ, kanske.

Sätta ihop en portfolio? suck och stön, det är nu man önskar att man hade fått roligare designuppgifter. Men man får väl göra det bästa av det man har gjort i och utanför skolan.

På lördag är det fest med pompa och ståt! eller kanske inte, men fest iallafall! Jag glömde både det ena och det andra i avesta när jag va dit med min kaputta bil! Nu är den som ny igen! haha tills nästa fel lokaliseras! jag hade en liten rallytävling på vägen upp också med en bmw, tur att man har en form av sportbil iallaflall så det händer nåt när man trycker på gasen! Köra snabbt är en liten kick! gotta love it - feel alive hahaha men med måtta ändå! vill ju inte åka fast av kameror eller poliser! undra hur många kameror man glömt bort egentligen? aldrig fått nå kort hemskickat iallafall! tur det! haha

I had to fall
to lose it all
.

nä men nu är klockan 2, kanske sova? sen upp o motionera! cykla bort från den stökiga lägenheten hahaha


Kommentarer
Postat av: Tessan

tyckte du la dig lite tidigt där va ;) hehe...

2009-03-18 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback