You and me and a bottle of wine!

Varenda år har man planer för sommaren och varenda år swichar den förbi innan man hunnit tagit tag i allt det som man planerat! Varför tror man att sommaren är så jävla lång när den fanimej är en besvikelse? Vinter känns som en total evighet med minusgrader och pulsande i snö för plogbilen inte har varit upper och dragit sitt strå till stacken. Vilket btw beror på vilken kommun man bor i, vissa är mer bajsnödiga än andra. Men den här sommaren kommer bli kort (like the rest), och ni vet varför! Därför att detta PISSREGN aldrig vill sluta! Man får inte komma ut och se solens strålar, inte konstigt att man känner sig grå. Lite av en true datanörd som har vigt sitt liv åt att vara innomhus! Nej men sluta nu, jag vill ut, UT och göra roliga sommar saker! Midsommar närmar sig ju för fan med stormsteg! en annan orsak är ju att man inte kommer ha överdrivet med pengar den här sommaren heller! Det är nog därför man inte kan göra allt man planerat!

Något annat som är kort är minnet. Man kan ju bli mer förbannad tycker man, men när man kommer på saker så här i absolut sista stund finns det inget värre. Trött som en apa och känner sig sådär äckligt ofräch, ja då kommer det sig smygande! BOKFAN! Jag har inte varit på biblioteket och lånad böecker på säkert tio år, men nu såg jag min chans att spara en slant och snylta på kommunen. Iallafall, den boken ska tillbaka senast idag, but I don't want to gå ut i pissvädret och lämna tillbaka den! Det är så mycket förarbete idag känns det som! Jag skulle behöva tvätta också! En annan jobbig grej som jag kan glömma för en kort sekund! Jag har lite av ett guldfiskminne tror jag! Jag har inga rena tröjor med mig, Jag ska bara byta tröja, NEJ jag har inga rena tröjor med mig! Schack matt!

Helgen efter Midsommar är det P&L och då får man vara hjärndöd har jag sett, SO I fit right in! ^__^

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag tror det är något av ett måste att vara hjärndöd då faktiskt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback