New and improved!

Jävlar vad varmt det är! helt otroligt att det kan bli så varmt fast det regnar ute!

Idag har jag satt ut mitt möblemang på blocket och imorrn ska det komma 2 och titta på olika grejer! förhoppningsvis köper det så jag blir av med det och lite rikare! Lär ju åka till borlänge och dammsuga av sofforna och städa ur skåpen men det går väl bra hoppas jag! just nu håller jag på att tvätta överdragen till sofforna, lite sådär bajsnödigt stressigt blev det! jag trodde jag skulle få sitta med möblerna hela månaden!

En annan rolig grej är att en av mina minibel tomater muterade sig till en jordgubbe! Lite personlighetsklyvningar tror jag! Fick aldrig veta om den smakade jordgubbe då speedie mosade sönder den genom att smasha runt den på golvet men jag hann ta ett kort innan på the Tomatoberry! ^__^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback