A simple summer life

Nu har jag varit dålig på at blogga, men jag har inte orkat dela med mig av mitt OH SO awesome life till resten av världen. Ville liksom behålla det för mig själv ett tag och bara njuta. Jag har även skaffat en ny blogg men orkade inte riktigt leta på lösenordet dit just nu, är lite seg och slö idag. Ibland får man faktiskt vara de, speciellt när man har härjat på rätt bra i 2 veckor. Så småningom kommer jag sluta använda den här bloggen iallfall, har lagt upp en ny på mitt webbhotell istället. Allt på samma känns bättre och mer organiserat.

Jaha vad har hänt i mitt liv som är så jävla speciellt då, undrar ni. Du har ju inte varit med så du kan ju inte föreställa dig ens. Fyra dagar Peace & love fetival, där en dag blev lite extra svettig. Jag skyller allt på kvällen före, fest hos erica och nicklas och ett enormt korkat drinkspel som borde döpas om till hetsdrickning! Well well jag va ju frivilligt med och spelade, I know. Efterklok är man ju alltid. Men P&L bjöd på bra band, stämning och väder. En vecka att umgås med underbara vänner och äta lasagne! ;) Få en bondbränna, bakfylla och skoskav. Jag var även an aning tankspridd och åkte ifrån mitt minneskort så det blev inga awesome kort. Sad but true. Spelar egentligen ingen större roll, folk kan bli en aning stela när man tar fram kameran ändå så bättre att bra umgås och ha roligt. Försökte än en gång spela Gh på fyllan och förlorade som vanligt. Jävla skitspel! ;)

Efter festivalen och bakisskakandet blev det flyttstädning hela söndagen och besök av tessan som hjälpe till att äta upp lasagneresterna och leka packåsna. En snabbsvepning på måndag morgon innan slutbesiktningen klockan 11. I did it, så tack och bock för mig borlänge.

Har fått ett nytt jobb som verkar helt ok, ska få ännu ett till också. Få se vad det är för något. Kristider och dåligt med jobb? ÄH det ordnar sig ju alltid när man är eftertraktad! ;) Jag har inte sökt dom, de sökte mig. Helt underbart ju. Men man är fattig hel juli och augusti ändå eftersom lönen skramlar in i slutet av augusti. Skitsommar kommer det bli. Sorry Sara och Deza ni kan få en falsk-hemmagjord-check som brällopspresent! ;p Nej jag säger då det, tur att man har föräldrar som ställer upp. Nu vill jag ha ett fast välbetalt jobb så jag också kan få semester någon gång! It's enough!

Jag har även bättrat på min bondbränna ytterligare genom att vara ute och vandra en hel dag. Marknad i västrås. Nej jag ser inte ut som ett stopplyse i ansiktet. Det skulle ju kunna bli trafikkaos om jag vistades ute just nu. Därför håller jag mig innomhus för allas säkerhet. ;) Träffade Annso i västerås också. Vi hade parkerat nästan brevid varandra och jag tänkte så när vi kom att de kunde vara annsos bil, men att fler människor i sverige äger väl en colt. Men damn I'm good! Jag hade ju rätt. Jag drack värdens starkaste "drink" den kvällen också! Om den nu klassas som en drink, smakade som en shot varenda gång man tog en mun, men de värmde bra. ;)

Well well det är allt jag orkar berätta idag! Har annat för mig liksom ju i detta fina/fula väder. ;p Planera lite för veckan och sen kommer min bror hem på onsdag typish! trevligt trevligt! Vi ska planera in en stockholmsresa senare i sommar också! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Hur går det med min bloggdesign? Jag är sååå nyfiken =)



Kram

2009-07-29 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback