I'm not insane!

Ikväll blir det fest för hela slanten! jag, emelia och olle ska partaja med rockband, minus trummorna! vi ska rocka som bara dän! och sjunga som kråkor! HAHA synd att jag är så dålig o spela gitarr när jag dricker alkohol! sen reaktion med fingrarna! haha men kul ska det bli! ^__^ GT-Reunionen ska bli najs också! hoppas på att få bevittna den kända Sara-Fyllan som jag alltid missat! haha ;) det va längesedan jag va såå sugen på att festa! iiih! :D och att två av mina närmaste vänner these days kommer vara där är ju ett superplus! Kanske ska ta med kamera idag! for a change! uch jag behöver verklige en ny, batteritiden håller inte länge längre.


I know you know that im not telling the thuth I know you know that they just dont have any proof It's the deception, learn how to bend Your worst ambiotion will PSYCH you out in the end.

Psych maraton med 4 avsnitt idag hoho ^__^ bra uppvärmning på dagen! Nej snart promenad bort till tha bullermyra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gjorde mitt bästa, men icke! ;)

Postat av: Tessan

jag missade verkligen det... grr... får la festa med dig ngn annan dag lr?

2009-02-01 @ 18:13:42
Postat av: Dahlberg

haha jo men du hade inte kommit in iallfall eftersom det bara va för GT-studenter. dock drog vi ner på stan vid en 12 haha

2009-02-01 @ 22:15:45
URL: http://thees.blogg.se/
Postat av: Dahlberg

o ne sara du verka rätt nykter är vi skulle gå iallfall! lite orolig när vi kom upp o du o johan dansa loss totally alone hahaha men icke! ;)

2009-02-01 @ 22:17:16
URL: http://thees.blogg.se/
Postat av: Sara

äsch då, vi försökte ju bara få igång dansgolvet hehe ;)

2009-02-02 @ 13:39:01
URL: http://sarabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback