Is it so?

Idag har min bil bestämt att ta en slödag och inte rör dig en meter! REALLY!? Så det blev inget system med Emelia, stupid piece of... och våran lärare vägrar vara hjälpsam som att vara i skolan när vi behöver honom. Mail svara han ju inte på så vi har vandrat dit i hopp om att han ska vara där men NO! Så vi gick och fönstershoppade på kupolen istället! Pengarna kommer på måndag OH YEAH! something's going right!

Nästa sommar vill jag ut och resa! emelia och sara är maybe with me! man vet ju aldrig vad som händer på 1.5 år! ;) Jag skulle vilja flytta utomlands, typ till usa och plugga, men jag är ju en fegis som inte vill göra det solo! Även gör jag saker solo när jag tänker på det, jag har ingen med mig jämt, ingen jag ringer varje dag, men no I don't want to! haha Har nog aldrig varit bra "bästis" material eftersom jag vill umgås med så många! ^__^ En vädur behöver spänning och tröttnar ganska fort, är det därför kanske? vem vet. jag tröttnar väldigt snabbt att umgås med två som verkligen är bästisar också, third wheel är inte min grej det heller, vilket gäller internskämt för att verka cool senarion. I'm not jealous, I just simply don't care. I rather spend my time with people living in the present.

Vad jag vet iallfall är att träningsvärken i magen har gått till sidomagmusklerna idag! NICE! jag som trodde de skulle vara borta idag!

Mina pengar på mobilen tog slut idag också! alltid lika trevligt när ett samtal bryts och man kan inte ringa upp. Tror den andra personen att man bara oförskämt la på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback