Don't take me for granted, I adjust like you do.

Idag har det varit skola hela dagen, for a change! vilket medför mysko lunchblandningstallrik på tenoren! finns det olika alternativ tar man väl lite av varje hehehe Designkursen började idag och våran första uppgift är att designa etiketten för en plåtburk som i fantasin ska innehålla soltorkadet tomater och mozzarella. I verkligheten kommer den innehålla krossade tomater eftersom det är bland de billigaste burkarna man kan köpa hehe!  Vi kom fördomsfullt fram till olika målgrupper som kan tänka sig köpa den lyxiga plåtburken bahaha! Imorgon ska vi även bli indelade i grupper och göra en kampanj för "den miljövänliga researrangören". Det är fler uppgifter och det hela kommer sluta me utställning i kupolen ahhh!

Nästa helg är det GT-Reunion och jag tror jag ska gå! Avtackning av göran. Fest hela natten lång säger man väl inte nej till! haha Blir det inte så att jag går på själva middagen finns det ett kryphål på 20 minuter med eftersläpp! weei! Måste prata med förken Emelia! på specialkost, kan man skriva då att om det blir fisk är jag vegetarian? hahaha Dammiddagen blev ju kaos när förrätten och huvudrätten båda bestog av fisk, min måltid bestod mer av flytande föda ;)

Kåren i söndags va najs och mådde inte alltför dålig i måndags haha tur att det inte va skola för min del då! mitt sociala fyllejag stog på balkongen och snattrade med utbytesstudenter haha myten om att alla svenska killar är blonda och visade mina kunskaper i de olika språk jag en gång läst haha det är tydligen bra merit att plugga i sverige, of all the places on earth!

På fredag är det middagsbjudning och det obligatoriska skvallersnacket, hoppas erica har nåt eftersom jag och sara har väl skvallrat av oss allt i söndags!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men fisken var riktigt god! Kommer inte ihåg vad det var för fisk, men god var den... and I should know eftersom jag åt upp din också haha :D

Postat av: Anonym

lite skvaller har man väl alltid... men ni kan väl köra en repris från söndagen så jag å får höra :P Förresten du lagar väl fisk på fredag? ;)

2009-01-22 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback