one and two..

Idag har jag varit jätteseg! hostattack inatt är väl orsaken, men va iväg på ett möte på eftermiddagen, hur givande det nu va är ju en annan sak. Nu däremot är jag supertrött och skulle kunna gå och sova för natten haha jag tycker att förkydlningen ska dra till någon annan nu! nu får det vara nog! I helgen blir det fest för hela slanten och då måste man ju vara i toppform! ;) om jag och emelia hinner dit och på 20 minuters luckan haha det återstå att se! men jag är grymt taggad att gå! Det är fest idag också iofs med pulka o doningar men jag ska inte dit, kanske försa mig vid sova nu? hahaha!

ANYWAY!

Jag och emelie snacka lite om festligheter också, kanske en tredagars HAHA och jag hoppas det blir av ^__^ hon fyller ju faktiskt år! och att emelia hänger på tha roadtrip! ooh! vi ska iväg på raodtrip om 2 veckor också stockholm here we come! print 2009! ^__^ Annars är det lugnt, redovisningar och lite arbete är det enda i min kalender!

Imorgon kanske mina föräldrar kommer upp på besök! det visar sig, mamma ringer väl som vanligt och väcker en och säger att de är på väg, jag skyndar mig upp o städar lite haha

uch vad jag saknar mina katter! känns när man är i avesta! och speciellt när de e så trogna me-lovers! haha bara jag som duger när jag är där, ingen annan! ^__^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bangare för ICE lixom... dålig stil va?! varför inte följa med lixom... va va va va va va?

jag vill vara med å festa å... jue...

2009-01-29 @ 22:13:29
Postat av: Dahlberg

JAg har inte råd faktiskt! det är väl bara o festa då! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback