new sweet thing

Då var det slut på 2008 - finally liksom, känner jag. Det har inte varit något spännande år alls, nog ett av de tråkigaste jag minns! men let the past be past och nu är det 2009! :)

Nyårsafton var riktigt trevlig! Klockan bara tickade iväg! Vi spelade lite olika spel hemma hos emma och åt ost och kex, lite chips och päron och vindruvor. och till det drack vi bla aurora! haha de första spelen kan jag erkänna att de inte va så roliga, eftersom jag hamna sist hela tiden och jag hatar att förlora! Frågespel är onda och det är ALLTID JAG som får svåra frågor, känner ni igen scenariot? haha nä ska hålla mig borta från frågespel! Vi avslutade med rappa kalja och det va riktigt roligt hahaha SÅ sjuka grejer man kan komma på, gick ju inte ens att läsa högt utan att mascaran började rinna! hahahaha Det måste vi göra igen! Sen vid tolvslaget blev det balkonghäng med tomtebloss och skumpa medan vi kollade på alla fyrverkerier och även UFON! (brinnande papperspåsar) Sofie hade nån kommentar om att hon faktiskt HAR sett ett ufo sen såg hon att det visst var ett flygplan hahaha

Jag lägger upp lite bilder sen, glömde kamerakabeln i borlänge haha!

Grillning ute en vinter, va säger man om det? Jag tror det blir en upplevelse med tha grillmaster OM jag nu följer med! har tenta Lördagen den 4 Januari. ja ni ser ju varför jag inte vet... på lördag är det ju den 3e.... virr varr till lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback