i nåw jo lobe me eben thå i'm sick!

Helgen blir lugn, cool lugn! ätit tårta och kollat på film! försöker besegra förkyldningen som biti sig fast i mig. Kanske blir en sväng till västerås, lite shopping och kanske husvisning. I love att titta på hus! ^__^ Sköt fram middagsbjudningen till en annan helg så då kanske vi har mer skvaller att snacka om ;) och sjunga massvis med singstar nu när jag har jättemånga låtar! yay!

Nästa vecka blir det lite kretivitet och möten och på lördag blir det partaj! Jag och Emelia ska gå på det lilla eftersläppet på GT-Reunion. Hoppas det blir skojsigt! Sara kommer ju vara där iallfall ^__^ ååå jag vill festa NU! hahaha men jag orkar inte just idag men haha

Ne jag lär ta en sväng förbi apoteket känner jag! köpa nåt for tha hals! och det kan sluta snöa nu! ok?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt mål för årets reunion är att bli lika full som på senaste, och det är inte lite! ;) Jag var fortfarande bakis på måndagen... En riktigt lyckad kväll! ^__^

Postat av: Dahlberg

YAY jag ska få se sara fuller! ^__^

2009-01-26 @ 13:43:10
URL: http://thees.blogg.se/
Postat av: Tessan

oo, låter skojs... vikket datum e det? hehe

2009-01-26 @ 21:43:19
Postat av: Dahlberg

det är på lördag!

2009-01-27 @ 16:39:52
URL: http://thees.blogg.se/
Postat av: tessan

låter skojs ;)

2009-01-27 @ 22:02:40
Postat av: Dahlberg

ja jag hoppas verkligen att det blir lyckat haha

2009-01-27 @ 22:59:02
URL: http://thees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback