Hell yeah!

Shhh… Quiet, you might piss somebody off Like me, motherfucker you've been at it for too long While you feed off others' insecurities you stand in front of me and bite the hand that feeds

Min axel gör mig invalid! Men det är smällar man får tag med heavy lifting! gah!

Igår var jag rätt duktig och röjde upp i min 11 år and counting hotmal inbox! dock va äldsta bara från 2006 hahaha har glömt bort den några gånger så allt blivit raderat när man åter aktiverat den hahaha ett smart städ tips ;) 11 år är sjukt länge när man tänker på det! jag och sara satt vid min brors dator och chatta/maila med okända människor och började använda ICQ för de ju va innegrejen då och IRC likaså! damn va vi va coola! hahaha tror min bror tyckte jag va dryg eftersom jag inte fick min egna dator förren 2001-2003 nångång ;) jag gjorde även min alles egna hemsida HAHA god damn!

Nu sitter jag och lyssnar på Avenged Sevenfold, hence the intro hahaha

ANYWAY!

Söndagsparty ikväll! ^__^ Kommer bli sjukt kul! har inte festat sen juldagen och det va ju nära en katastrof!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback