you know it!

Nu har jag skickat iväg en ansökan till prepressavdelningen på Scandbook i Falun och hoppas på det bästa! Det rör sig om sommarjobb och vidare under hösten :) men först ska jag och Emelia göra x-jobb i sthlm hos Gabriel Uggla!

Nu vill jag verkligen ha pengar! så jag kan handla hem lite food till kylskåpet som går på tomgång haha! frysen likaså!

Jag ar även en film till fredag morgon och bakishäng! Role models hahaha den verkar askul! Jag har hittat massa filmer jag vill se nu! Up vekar najs också hahaha men jag gillar animerade filmer ^__^

ooo min basilika börjar titta fram! YAY roligt nä det finally växer!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Jag har utmanat dig på min blogg!



Kram

2009-02-24 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback