living my life

well well!

Igår blev det tjejkväll med middag och vin! massa prat och trevligt va det! :) hoppas det blir väldigt snart igen! Blev en hel del bröllopsprat och resor också! lite koll på olika bilder o kommentarer o historier hahaha är alltid lika roligt! :) sara skvallra om sig själv, lite ovanligt men lika kul ändå! sen kolla vi upp om vi va typiska stjärntecken! försökte även sjunga lite ultrastar men när vi väl fick de o funka så funka bara EN mikrofon! buuuu

Imorse va jag väldans trött när jag vaknade men va tvungen att dra mig upp o diska upp kalaset och åkte till avesta på eftermiddagen! nu sitter jag här och är hur trött som helst! kanske inte blev bättre av ett glas vin men är bra att komma i säng i tid för en gångs skull! Imorgon ska jag ta itu med en hemtenta och lär vara alert!

oo ska bli bjuden på en P&L biljett också! NAJS! :D så nu blir de o uppmuntra folk o gå! erica skulle gå så de e ju en till iallfall! :)

Imorgon blir det mer social dag sen back to blge! jag har ett blåmärke på handen! undra hur de kom dit hahahaha ;)

citat från emelia  "jag vägrar att dö på torsdag, inte min dödsdag liksom" HAHA kanske en fredag men ABSOLUT inte en torsdag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

hallå, jag vill å blir bjuden!!! va fan...

2009-02-08 @ 15:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback