sweet

Visst är det rätt skönt med vinter och lite frächare luft men nu vill jag ha vår! vår är nog min favorittid! man vet att sommaren är på väg och vintern är långt bort! ^__^ Imorgon kanske det blir en sväng till falun och frukost på grand ;)

Helgen va najs även om det va lite dålig fart på reunion så vi vandrade ner på bolanche istället! Jag vandrande 1 mil den kvällen kollade jag upp på kartan! hade lite ont i fötterna dagen efter! inga bra gåskor direkt! ja vi höll på att missa insläppet på reunion också! haha så mycket skämt om att man inte kommer hinna in under 20 minuter gluggen att vi faktiskt nästan kunde missat den! vi va inne i world tour och vips va klockan 10 i 10 och vi fick hurry hurry och kom dit kvart över kanske! haha najsigt värre, turbofart hela vägen! Kanske ska köpa en billig cykel på biltema o brumma på! man ska visst ha en sån om man ska cykla här haha ^__^

Imorgon ska vi redovisa våran soltorkade tomater med mozzarella så jag ska finslipa den idag! ska även träna idag och städa lite! på fredag kommer sara och erica över på middag! :D först kommer mina föräldrar på dagen och det blir kanske lite shopping och mitt gamla databord och stereo blir transporterade till avesta. Jag vill till ikea också! en ny byrå! när jag flyttade den så blev den cpig och jag får inte ut lådorna utan att de hänger ner och jag måste dra ut alla och börja nerifrån! billigt SKRÄP! väntar på att lådorna ska ge vika och bara rasa ner också! jag har iallfall köpt en ny våg! den gamla kunde väga lite hur den ville och kunde variera 4kg. Den nya kan man se fettmängd, vattenmängd o massa grejs hahaha de går typ små stötar genom fötterna som mäter hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback