Är det så?

I torsdags blev det kåren med Tessan och Emelia! Roligt värre haha! förfestade hos mig med frozen margaritas musik och tillslut some singstar! wooo! Jag tror vi ala blev lite väl glada i hatten och jag hamna på nå otrampat sidospår på väg till kåren! tessan hamna också där men hon pulsa rakt över till det riktiga spåret, dåre! haha jag hade litervis med snö i skona efter det haha!  Väl framme blev det barenhäng med tessans och emelias favvo-boy! ;p de har nån hatisk kärlek till pojken hoho! Tessan försökte sig på ett annat byte också men rånobben där då han snart skulle bli pappa, maximal otur liksom! och jag stog och peppade henne att gå o prata med han för hon va en liten fegis i början! oops! Vi pratde med en svensk som hade bott i spanjen hela sitt liv också! han va lite intresserad av emelia men hon drog nånstans haha! han va 2 meter nåt och va 20 år! haha såg ut och vara 27 typ men trevlig va han! till skillnad vad man kan säga om andra drygon!

Inte va det mycket folk där heller men vi behöver våran space så vi får vara i centrum och höras HAHA barenhäng utan att köa = najs! eller vi kan säga det iallfall! dock va de folk på balkongen hela tiden!  Sen vandra vi hem också, grymt pissnödig men tessans dåliga gåhemhumör som börjar utveckla sig fick jag inte det! sen helt plötsligt när vi va på fältet fick jag pissa, hallå?! fanns ju inga buskar där heller! hahaha så de va bara o knipa igen och simma hem haha tessan fick igen iallafall när vi kom hem då hon hade en diskussion med herr toalett! hehe ^__^

Idag är det också fest, hos olle men jag tror inte att jag drar dit, blir ialflall att jag blir nykter! kan inte vara bakis imorgon jag måste fixa till en annons som ska vara klar till på måndag! då får jag även ett nytt bilbatteri så jag kan brumma runt igen i superbilen! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback