SHOW ME THE MONEY!

Idag bröt jag ryggen 10 gånger på vägen hem från willys! Först satt jag på skolan mellan typ 9-16.30. Vi jobbade på våran miljövänliga resebyrå Peregreeno. Alla i min grupp hade även lunchdater sort of speak så jag messade Emelia och sen hade jag också en lunchdate ^__^ Thank you! hade ju liksom nada food hemma och sitta på tenoren o äta själv är ju inge vidare! Iallafall sen efter vi klarat av lite mera på projektet va jag in och handlade på willys, hela min ryggsäck blev  fuller och tungt blev det! sen när ja kom hem och plocka ur det va det inte vidare mycket hahaha men bra therese att köpa tunga grejer då! haha Idag klirrade det in några kronor till en fattig studen också CASHIIIIIIING!

well well nu är jag jättetrött, blir en tidig kväll idag! Imorgon blir det städning, lite design och sen ljusvandring i stan! Boomtown fixar ^__^ tror det kommer bli supermysigt! sen vidare på kvällen blir det partaj! WEEII!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback