shoot me now!

Det här med bakfylla har jag aldrig fått grepp om, inte min egen iallfall. Ibland kan man vara hur jävla askalas och må prima dagen efter, trött men bra, andra tillfällen när man inte druckit så vidare mycket blir det jag och toan som umgås en hel dag och kväll som värst! Igår blev det alkohol för en mindre armé och jag har haft ett långt samtal med herr porsilin men nu är det najs igen. Vi (min taxi alá tessan och jag) stannade till på max för en smarrig dagen efter buffé och jag kunde tillomed äta! sensation! men de va ju fanimej tur de, slösa bort pengar och sen får man inte i sig maten - not OK!

Ja en här bakfyllan kom ju inte av sig själv som sagt utan det blev fäääst hos malin i falun igår! NAJSigt värre! Efter ett antal margeritas gick vi den OH SÅ LÅNGA vägen ner på stan! HAHA om det är långt så bor jag ljusår från stan hahaha eller well well för att vara extra fyndig då bor jag ju faktiskt på rymden, de säger ju allt liksom XD det va en suverän fylla igår faktiskt! trevligt folk och god mat! :D

Då är det bara att ladda batterierna igen då för jag och tessan ska visst på kåren på torsdag! haha bra att låta levern vila några dagar iallfall! hahah det kan bli en farlig kväll! pengar på korten och billig sprit! tessan och småpojkarna, ja då kan ju allt hända! :p ganska kul det där med att för inte så längesen, efter egyptienresan, när hon fick reda på att en kille va lika gammal som oss fick hon nästan ett anfall, de gick ju inte liksom, sen har de bara smygit sig neråt! haha fast ja vet inte yngre ganska funkar bättre än lika gammal? hehe

Kommentarer
Postat av: tessan

:P schyyy no memory at all ;) haha... men fyy va roligt vi hade igår, sjukt kul =)

2009-02-22 @ 23:45:19
Postat av: Malin

Tack för att du kom! Jag hade jätte roligt:) det hade inte varit samma sak om ni inte hade kommit ;) Ska ni festa på torsdag? jag som har sportlov kanske bjuder in mig själv ;) haha.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback