ring ring, why don't you give me a call!

Ny design ^__^

imorse när klockan ringde vackert vid 9, sträckte jag ut min trötta hand och tröck bort oväsendet. La tillbaka mobilen med touchknappar på fönsterbrädan och ska sova vidare när jag hör ett lågt TUUT TUUT! ja men visst, jag har kommit åt så jag ringer upp Emelia! men snacka om att jag har tur då, kunde ju varit vem som helst jag ringde upp... haha det är andra gången ja ringer upp utan att jag egentligen gjort det, förra gången blev det pappa... tur även där men mer otur för klockan va 02:00 och jag hade mobilen som "ficklampa" ehe smurto YAY! kunde ju också blivit galet om jag råkat ringa upp någon annan! uch hemsk tanke!

Igår kom tessan över på besök! va ett tag sen vi umgicks nu. Blev en skolsväng o kolla lite på propellern och sedan iväg o kolla efter krukor! hon agerade även matleverantör till en fattig student haha sen back home och spela super mario world hahaha ^__^ najsigt värre! I SO rule! inte lika najsigt när jag tänkte spela lite mera idag och well oh well.... det blev inte sparat när vi "sparade" buuuuu så 0 banor klarade, hahaha bajs liksom! f2 och f4 är väl det enda man ska köra på! BAH då va de inte lika kul längre så jag övade mina skills med husbygge i sims i stället hähä

På lördag blir det nog partaj i falun om inget annat kommer och stör!

sääängen! är hur trött som helst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska bli så roligt och festa och träffa dig igen imorgon. Jag skickar taxin (Tessan) någongång på eftermiddan ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback