Print me, love me

har varit på Print med några från klassen och kollat lite! fick med mig flera kilo grejs hem också! ^__^ papper, förpackningar, utskrifter av olika slag och kuvert, massa kataloger och godis och pennor såklart! trodde armen skulle gå av där på slutet haha! men roligt va de att se! vi fick med en del som ska till labbet också! gratis är gott! sen blir man extra gamig bara för man får ta! även om jag egentligen inte behöver de hahaha men gav faktiskt bort en utskrift på PVC med nemo som motiv till sofia som hon skulle ge till sitt barn. jag kände att jag inte visste vad jag skulle med den till men de va coolt att den va utskriven på plast ju HAHA


de rullade ut hela rullen när va där, utskrivet på nån typ av plast, GIVE ME liksom kände jag haha


Utskrivet på tyg o fort gick de hahaha








Tyckte den här bilden va lite cool, den är lackad på oranga också ^__^





förpackningar!


cool bild ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback