Perfect day

Idag har jag varit v'äldigt inaktiv haha men det är skönt att vara det ibland också! kollade på a cinderella story på tv och nu nyss och kollade på legally blond haha hur många gånger har man inte sett den då! men den är bra tycker jag! inspirerande på nå vis :) jag tycker om filmer med lyckliga slut haha! speciellt när det är drama. Nu är det nån action eller nåt med charlie sheen hoho jag vet inte om jag kan se han seriös, sett för mycket two and a half men haha

Imorgon blir det skolhäng och förhoppningsvis lite arbete gjort med Typsnittsboken, urk!

Nä nu ska jag sova! Jag tror de  har bytt gatulampan alles utanför mitt fönster för den verkar skarpare, lyser in mer ljus nu än förut! grrrr!


Kommentarer
Postat av: malin

Grattis vad roligt för dig! Jag ska hålla min tumme och så får vi se om du flyttar till denna underbara stad ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback