It always do.

Idag blev det en promenad fram och tillbaka till skolan. Vi tänkte prata med jonas men han va ju inte där så det blev utrskrift av Print namnskylten! woohoo! imorgon blir det ROADTRIP! :D sju stycken blir vi som åker, brumm brumm i en minibuss! Det jobbiga är att vi ska åka klockan 7! jag är ju inte direkt en morgon människa! haha men de får väl gå det också! Skulle haft en bärbar dator! kund eman kolla på nån film/serie eller gjort nå annat skojsigt! men men vi får roa oss med något annat! vi kanske kan planera lite mer med kryssning kanske! jag ska inte ha någon fest när jag fyller år utan åka på kryssning istället har jag bestämt! få se vilka som vill/kan följa med av mina närmaste vänner! :) well well det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback