I'm going to bed, so I'll be one day closer to the next paycheck!



Imorgon blir det some frozen margaritas! Jag ska bombadera hela frysen med is och ta fram the mixer! YUM YUM! Kanske ska prova några andra drinkar också! satt och tittade i 1001 cocktails som jag fick för ett x antal år sedan! allt ser så himla gott ut hahaha svårt att välja och lite otymplig va den då den tog upp halva databordet och jag satt och msnade med tessan samtidigt! en rosa drink i ett grönt urskuret äpple, va tror ni om det? ser coolt ut haha 

oh jag har även betalat mina räkning 2000 left WTF?! är det nu jag ska desperat ut och lefa upp en rik man? helt jävla otroligt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Is NICE!!!! I like it, froooozen lixom...

2009-02-26 @ 00:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback