A PMS hiccup

Men herre gud vad trött jag blir! mest på mig själv för att jag hör o gör saker som får mig att bli rent av förbannad på andra människor! Varför bara inte låta bli att tänka på de och på så vis INTE bli förbannad? Jag ska bara umgås med människor som ger mig något in return och på bra humör! Ostabila och otacksamma egoister som rent av skiter i att man finns är definitivt inte den sorten jag tänker ha i min crowd ;) Nej men seriöst, en vän man kan leva utan är väl egentligen ingen vidare bra vän va?
/ end of hiccup


On a MUCH HAPPIER note!

I torsdags blev det fika med sophia, annso och tessan. Trevligt att bara sitta o prata, synd att det inte händer oftare.

I fredags blev det tjejkväll igen och den här gången hos mariana! Riktigt julemys med julpynt i varje vrå, både inne och ute! :) Kycklinggryta med klyftpotatis från kocken sara och alkoholfritt vin som jag och erica valde ut på systemet stog på menyn som avslutades med kanongod dumlekladdkaka! YUM! Idol final, som jag egentligen kunde leva utan men som resten av hardcore fansen inte kunde! haha Jag tyckte då inte nån av dom såg eller lät vidare world class artist. Som tur fanns sötaste Milva brevid mig som jag kunde titta på istället! :) Fick även med henne hem, dock i form av ett julkort hihi!

Igår kväll efter att jag insåg att jag inte kommer hinna färdigt min hemtenta (va nära att mörda någon) kom emma förbi på besök! Vi frossa chippa och julmust och spelade wii, total bojkott att det va lördag! Festa varje helg och göra något dumt och må dåligt, no thanks känner jag! just nu iallafall!

Men på tal om fest så blir det kanske juldagen partaj i borlänge med sara och lina! hade väldans roligt sist så det låter hur kul som hest! :) Kanske erica hänger på också! Sen är det julafton, mysigaste tiden på året :) GIVE me liksom! Nyårsafton! Frågade emma om vi skulle fixa nåt men inget är såklart spikat, skulle ju vara too ambitious! Men om det skulle go south så är jag bjuden till Mariana! Annars har jag inte hört nåt från någon, ey what a shocker!

Nästa år blir det förhoppningsvis en kyssning med sara! :) Sen ett jobb och en lägenhet och ett LIV! haha!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg :) Vill du följas på bloglovin? :)

Postat av: Dahlberg

gör som du vill! :)

2009-12-20 @ 18:32:19
URL: http://thees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback