said goodbye to my best friend...

...sometimes there's none left to tell me the truth. Nej, inte finns det någon att lita på i dagens samhälle. Så sant, så sant. Jag tror alla har käkat en varin burk med irritation och allmän egoism. Konstigt att folk sitter inne mer idag än umgås?

Jag känner mig lite vilsen, måste komma tillbaka på rätt track igen! Har tappat så mycket som jag brukade göra, men vet inte riktigt vad det är jag saknar heller.

Need to do something with my life, make it right again. Stop trying and giving when there's nothing in return.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska jag säga då?? vikken sanning vill du ha ;) hehe

2009-08-23 @ 21:59:59
Postat av: Sara

wtf!

Postat av: Dahlberg

ftw! :p

2009-09-01 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback