Sailor take me home!

Nu är jag helt död! nästan... varit uppe sen 05:45 och varit i stockholm hela dagen lång och kom precis hem nu! men givande va de och roligt och FINT VÄDER! alldeles UNDERBART! lite öm i benen va jag från start men de mjukna till sig (kan väl inte gå imorrn) och emelia fick ont i fötterna som vanligt haha vi va lite invalidos där mot slutet kanske men de va ju så fint väder så vi gick från Gabriel Uggla till stan och runt på stan hela dagen! gick o gick o gick och träffade även sofie en sväng på hennes x-antal timmar lunch! haha Hon hade sett en kändis på sitt resturangsökande och en gubbe neg för henne när vi gick förbi, såg sjukt kul ut!  ^__^

De va jätte trevliga på GU, där jag och emelia ska göra vårat X-jobb nu under våren! så om några veckor, efter en stor order de måste göra först, ska vi dit igen och jobba på! Blir nog sova kvar i några dagar och kanske lite party på slutet? kanske en kryssning? OOooo skulle vara kul! medan vi ändå är där, o emelia behöver ju få uppleva en riktig kryssning! haha vi får se vad vi gör!

Imorgon kanske de blir lite X-jobbmöte och sen seriös pluggning för en tenta! ojoj hur ska detta gå!

Ja! och i helgen som va blev de lite spontanfest i falun! tjejkväll på harrys med champagne o ståt! haha singstar blev de också. Roligt sällskap och en kanonkväll! Lite minnesluckor och lite bakfylla, men shit happens!

jaha påsk? matte kommer hem på besök och wii fit om jag beställt har kommit! Ska även ta tag i nerpackningen av mitt liv ! har packat 3 kartonger och man tycker ju att de borde synas... man tycker de ja!

Jag undrar även om en på bussen agerade livlina till postkodmiljonären! eller om jag halvsov och fantiserade de men hon sa "*namn*...... jaha ok...................... "om de finns/är bla bla bla..." ja... A...... tack hej" lite sådär stressigt och snabbt som de gör när de blir uppringda och pausen mellan hallå och A... måste kolla på nästa program då och se om de stämmrr eller om jag bara fantiserad det hela! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback