hardworking weekend

Jag har annat att göra än att blogga jämt! ok! haha

ANYWAY!

I fredags blev det filmkväll med emelia och i lördags blev det tjejfest hemma hos emma. Jag va inte så supertaggat att festa i lördags, låg nästan o sov när tessan kom instormandes med 100 väskor. Vilket hon btw alltid har hahaha! men det va inte fy skam i lödags ändå, fast jag va trött! lite folk på bolle så då är de ju trist! men man har ju inte roligare än man gör sig, men då har jag faktiskt roligare på kåren bahaha  försökte även lära emme att spela black jack, och passade även på att visa hur man vinner mwuhahahaha! det blev 2 extra drinkar för den vinsten!

Det blev en inte så god burgare på citygrillen eller va den heter på natten haha sen svarttaxi home to the bed! lovely!

Söndagen va trevlig med att man först blir väckt av fröken danielsson vid 9 sådär! sen igen vid 11 - är du hungrig? nä jag är tröttt >< haha men vi tog superbilen och handlade lite för tha grillkväll och hittade på ett nytt ställe att bakisäta på och tessan blev genast stamgäst haha med stamgästkort och allt. halva typ redan ifyllt haha det blev tunnbrödrullers för hela slanten! sen mitt i vårat äventyr ringer mamma och säger att de e på väg till blge och vi hann inte ens handla allt innan de stog på trappen utanför min dörr. Så jag skicka dom till kupolen en sväng bahahaha! sen blev det fika eller efterrätt eller vad man ska kalla det! Även lite bärande av kartonger och grejs. En rätt effektiv dag för att vara bakisdag! Som vi avslutade med lite piparökning på balkongen/entrén!

Det blev ingen grillning så vi grillade allt vi hade köpt i ugnen istället och åt tills vi höll på att spricka! vilket resulterade i att vi låg i varsin soffa o kollade på tv bahaha men tillslut den tog ut sin rätt och jag fick huvudvärk så de heter duga!

Tessan stannade även kvar till måndgen så då fick hon följa med till skolan och se på när jag och emelia leker duktiga! Jag satt henne framför en dator haha lite som bring your children to work day! HAHA nej då! men de gick rätt snabbt så vi lunchade på kåren och sen vandrade jag och tessan till ÖB i 100 graders hetta och vandrade hem i 500 graders hetta! fy vilken sommarvärme de blev out of nowhere! haha najs med sommarvärme men inte när man ska traska i helt fel kläder!

Idag är det seriös pluggning på schemat då smurtot aka jag, alltid ska skjuta fram allting ^__^

Kommentarer
Postat av: Tessan

va skulle jag göra utan min favvo Dahlberg ^^

2009-04-28 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback