come on, come on!

Idag har jag beställt ett wii Fit, ska bli grymt roligt ^__^ jag hoppas jag får min skärmaskin snart också! varför ska mina grejer vara försenade jämt för? haha tråkigt när man blir tills sig för man tror allt kommer samtidigt!

Sen snart så kommer alla saker som jag har beställt från bakker! jag ska fixa om o plantera lite hos mina föräldrar har jag bestämt! tråkigt att inte ha nån gård, kände ni också de? måste ju försöka smöra på lite mera om poolbygget. skicka efter o prenumerera på poolkataloger verkar ju bara ta på ytan! pool, give me nu liksom! haha

Jaha, ska man börja packa ner sitt liv igen då! kanske ska bosätta mig i en flyttkartong ^__^ ska försöka sälja lite saker som sofforna och bokhyllorna, vill inte ha de nå mera! vill ha NYTT NYTT! haha sååå sjukt roligt och göra om! nu får jag bara nöja mig med att inreda i mina tankar. Jag hoppas också att de ska höra av sig om jobbet i göteborg så allt ordnar sig! skulle va så najs med ett jobb känner jag. Jag vill verklgien ha SEMESTER nån gång i mitt liv också! En fast ekonomi! hur svårt ska de vara? haha ja jag vet, ajg är inte klar med skolan riktigt än men va fan!

Idag har jag även lämnat in alla grejer för design II kursen! känns kanon att få de gjort, känns lite som man svävar på moln haha inget att göra = superskönt! haha men jag är grymt trött! har varit så inne i mina grejer att jag glömde bort att jag skulle höra av mig till Lina om vårat arbete! jag borde verkligen ha snören och post-it lappar överallt! det är nästan omöjligt att jag ska komma ihåg saker som jag "ska göra sen". va värdekass man är!

På tisdag bär det av till sthlm och the first day på vårat examensarbete! ska bli najs och få börja! ^__^ sen lite fönstershopping och njuta av solen ( som SKA finnas då).

Igår hittade även en barndomsvän från härjestugan på mig! ^__^ de va grymt roligt! har inte träffat henne o henens syster på sjukt länge! är lite sugen att åka upp snart o se hur stället har klarat sig utan mig ;) synd att de inte finns nå potentiella medresenärer bara.

Kommentarer
Postat av: Tessan

hallå jag då??

nehepp... men du! jag kan komma å pooola lite med dig å... kanske det blir en till slut ;) tihi...

2009-04-04 @ 08:14:28
Postat av: Dahlberg

jag är inte säker på att du skulle gilla o va ute i naturen ;) dock har du ju varit där men haha utedass och duschning i sjön! men det skulle vara skönt och komma bort lite, fräschare luft och stillhet! hjärnan får ju vila när man är ute i naturen, behöver inte ta in alla uppbyggda intryck! ^__^ de ahr även fått ett systembolag fick jag höra ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback