Sucking the life out of me!

Idag är jag tröttast av dom alla! blodbrist har jag också och ont i huvudet! fortfarande inga ipren hemma sen tessan tog min sista haha man tänker liksom inte på att köpa när man inte har ont! Just nu känns det som det skulle vara värsta åskvädret ute, hela huvudet har tryckfall haha ooo nu kom glassbilen o tuta! längesedan jag hörde den!

Det är full rulle med x-jobbet nu också samtidigt som jag lär packa, plugga till tenta, ha möten, planera och dona andra saker och ha ett socialt liv! + att jag är trötter! stress får mig omedvetet svårt att sova på kvällarna som resulterar i att jag knappt kan öppna ögonen på morgonen! Även fast jag inte stressar så mycket i verkligheten stressar min hjärna iväg!  Jag kan kolla på en film istället för att ta uti med pluggandet och tänka genom hela filmen att jag borde plugga och att jag inte kommer hinna men likt förbannat sitter jag där som ett fån! haha jag skulle vilja ha mer tid på dygnet eller kunna frysa tiden till jag snappar ur min trans och tillbaka till verkligheten!

Imorgon blir det packning och lite städning om jag hinner och på lördag blir det lite fest ändå, även fast jag inte åker till gävle, utan håller mig på hemmaplan! känner verkligen mig mindre stressad att vara här under helgen! tenta nästa vecka så! PÅ söndag lite grillpremiär (om de inte blir grillning på lördag då) Jag och tessan, grannen, emelia och ev sara! Kanske erica är sugen också! ska fråga ikväll när sara o hon kommer förbi! va mysigt! ^__^

Snart är sommaren här också med buller och brak! Peace & Love kommer bli najs ^__^ sara och dezas bröllop kommer bli supernajs och sen får vi inte glömma grillkvällar och andra roligheter! :D

Har inte hört något om sommarjobb heller men det skulle vara skönt att vara ledig en sommar också! men det kommer ju inte hända I know! bläääää!

Imorrn MONEYS! fy fan va gött! kan jag fylla på min mobil och göra andra roligheter ett tag! haha tills de tar slut vill säga!


Kommentarer
Postat av: erica

Är det grillning nu på söndag? jag åker till stockholm då =(

2009-04-23 @ 19:10:44
Postat av: Tessan

grannen?? nee det vet jag inget om, det verkade som att det skulle bli flottig pizza där, haha... jag sa att vi skulle grilla utanför dörren där, så det blir svårt att motstå, hehe...

2009-04-23 @ 20:35:01
Postat av: Tessan

jag har värk tabl, lämnar några hmme hos dig då, kanske på nå bra ställe så du hittar på dem när du verkligen behöver en ;) hehe...

2009-04-24 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback