wait! what? the weekend isn't over?



I torsdags blev det festligheter för hela slanten! shotar och drinkar hejvilt, tur att det är billigt att handla på tenoren! haha! supertrion gjorde ännu en lyckad kväll ;) fick agera lite stöd åt en överförfriskad tessan men då är det som det ska :p sen blev jag väckt klockan 10 "knock, knock" upp och ser ut som fan, ja då kommer ju tunabyggen och ska fixa i mitt kök! ja men tack! visst sa han efter frukost men behövde väl inte komma dagen efter, o speciellt dagen efter man druckit alkohol! lukten måste ju ha slagit honom hårt när han gick in i lägenehten hahaha, flaskor tamefan överallt!

Tessan stannade till lördag så på fredagen va vi lite bakisskakis men tog oss till ica maxi och pantade flaskor och gick även en sväng på marknaden, där vi köpte bullar ^__^ de blåste nästan orkan men solen sken - man kan ju inte få allt. Sen blev det även en lite kvällspromenad till ica för att handla frukostmackor haha vi blev även förföljda av en riktig skummis som sa heeej lite tyst och creepy när vi gick förbi, sen stog han o titta på oss. ingen korg ingenting, sen följde han efter oss mot kassorna men då gjorde jag en manöver så vi gick o kolla på tvättmedel  och då vände han också, men sen överlistade vi han och tog oss ut utan att han såg det hehe vi är sånna duktiga smygare! men han va bra creepy, typ heeej små flickor vill ni ha godis- creepy. ett sånt tillfälle man verkligen ville ha bilen och inte va tvungen att gå hem. Hade han följt efter oss hade jag visat mina supercoola ninja moves! och till min fördel isåfall va det tur att han såg väldigt klen ut! *KABLANG!* *KABOM!* och ett tessan tjut på sidan om *IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHH!*

Nu skag jag duscha och fräscha till mig! har gjort ett träningspass alles nyss så jag är helslut, sen va jag upp tidigt i morse tycker jag så blaha! jag har även idag pantat flaskor = 210kr CASHING! ^__^

Kommentarer
Postat av: Tessan

vi kan det där med party vi ;) hehe...

2009-04-20 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback