just cracking up



Är det normalt att en spricka i läppen aldrig ska läka? mitten på underläppen, rätt störande. kan inte le, skratta eller äta normalt utan att nästan dö! är det någon som sprutat in silicon medan jag sov? ha? ha? är det så? haha

Jag vet itne om jag ska gå på återträffen heller, just nu är det bara sara som har anmält sig hahaha have fun ;p inte alls många totalt sett på hela skolan och imorrn lär man ju betala senast så pengana kommer in till på fredag... ska man eller ska man inte? lutar åt nej faktiskt.

Skitvädret borde dra nå gammalt över sig också och dra söderut eller nåt, give me SOL! grillkvällar och en kall öl! hahaha dock tror jag att jag börjar bli sjuk, känner mig en aning trött och en liten liten tendens till att jag kan få ont i halsen! hoppas megakurerna med vitaminer jag har fått i mig den senaste veckan stoppar det hela! haha annars är jag väldans glad och positiv tycker jag nog, en aning optimistik också som säkert slutar i irritation som vanligt haha

Imorrn kanske det blir fest! dock inge bättre väder men man ska väl inte sura för det o stänga in sig! ut och träffa folk!

Nu ska jag sova, imorrn bitti kommer en besiktningsman så jag lär väl plocka upp lite i min skrubb så han inte ger mig böter på hur jag har använt deras utrymme höhö ne kanske mer så han kommer in o ser det han nu ska se... ;p

Lär a en sväng förbi sara också med hennes tillbehör! men jag kommer ju alltid på allt jag ska göra när jag liksom inte har någon tid över! som idag, fastnade jag med malin bloggdesign istället för att städa! så upp tidigt imorrn istället och riva runt som en galen höna! haha

ja just! jag måste ringa o säga upp elen också! de gick visst inte o göra de på internet, dålig stil!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan vara typ b-vitamin brist? Testa att slänga i dej några multivitamintabletter, funkade för mej! Försvann på typ 1-2 dagar. Nu är jag iaf hemma ett tag framöver! Skvaller på ballen om vädret tillåter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback