Tell me WHY!

nu har jag varit och köpt en ny GP laddare! vilket rip off dessutom! alla vet att jag inte är ekonomisk någonstans, så varför skulle jag gå och köpa en laddare som det står ekonimisk på? den kostar 199kr gentemot en som kostgar 549kr. Hmm vad är det för skumt med det tänker jag då såklart eftersom ekonomisk låter ju supernajs men bevis igen att jag inte är det köper jag ju såklart den för 500! haha jag kan verkligen bli pålurad vad som helst men i desperata tider och som jag sa, jag vill ha kameran ikväll tänker ja ju inte köpa en jävla ekonomisk bajsgrej som tar 16 timmar att ladda när man kan punga ut lite mera för en som laddar på 1 timme!! tänk mig, som inte är världens smartaste och absolut inte kommer på 16 timmar i förväg att HEY kul med kamera imorgon, måste ladda batterierna! utan är mera PANIK-måste-ha-batterier-NU type of girl!

well well säg vad ni vill, I don't care anyway! mwuahahah!

ANYWAY!

igår när jag va som lite tröttast skulle jag ta mig lite refreshing soda bara för att slå ut det och krascha glaset! det va väldigt refreshing att försöka lokalisera små miniglassplitter på fläckigt golv med halvskum belysning och barfota dessutom! that's how I roll! I guess...

Nu är det något seriöst fel med min dator också *SUPERCRIES* applicationfel på explorer.exe så jag kan inte öppna utforskaren! min dator kommer krascha mitt liv kommer GÅ UNDER! oh did I say I'm sort of a drama queen också? ehe dramaqueen that loves intriger och såklart drama säger dom, folk kan verkligen få mig att framstå som en hemsk människa! ehe  \ ^__^ / bra att min bror förstår sig på datorer och får mig att framstå som totalt korkad, även om jag tycker om att tro att jag kan rätt mycket! HAHA

vi får avsluta med lite disturbed, är VÄLDIGT GH sugen och den här låten me like att spela! kan vara för att dom är najs att lyssna på! :)


Kommentarer
Postat av: Gök

du kunde ha köpt den billiga... och sen ett par vanliga batterier om du så desperat behövde batterierna direkt. då hade du fortfarande kommit undan billigt.

Postat av: Dahlberg

vanliga batterier fungerar inte i min kamera den orkar knappt slå på sig då ju! måste vara starkare batterier!

2008-09-29 @ 11:48:10
URL: http://thees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback