sleep much?

Helgen va najs, inte direkt som den va planerad då vi inte kom ner på stan utan kom bara så långt som 100 meter från stan! haha ena partyt till det andra blev det visst! hem till erica och nicklas och lite hda folk. Guitar hero som
jag va såå sjukt sugen på blev det också och way too much alkohol i systemet så spelade man som en blind man utan fingar! kanske ska skylla på bilden blev för stor med projektor! nåt måste det vara, jag vann inte en enda gång!! jag är helt patetisk i know haha mina cigg tog slut way too fort också! kommer inte ihåg allt, utan att det va mest mörkt och liten tendens att ja prata me folk, har lite svaga skymmningar att jag sett deras ansikten haha. men det va två trevliga själar som servade med pizza dagen efter iallfall eftersom jag inte kunde gå nånstans! hade date med herr porslin hela dagen long! hade mycket att mummla om visa det sig!

jag hade en kanske cool dröm inatt men den ändrade sig HELA tiden, hade nog svårt att bestämma mig vad den skulle handla om egentligen hahaha! gick från att jag körde långtradare till en combi till en motorcykel och sen bara för att göra saker o ting mer spännande hade jag en cykel när jag blev jagad så jag inte skulle speeda ifrån dom som jagade mig! ja jävla snabbt man kom iväg från stillastående i en korsning! Jag kommer inte ihåg allt men det började med att jag och nån mer skulle åka och göra nåt i en långtradare, det snöade sen när vi kom fram blev vi fler och skulle visst springa runt i en skola som hade gångar och trappor ÖVERALLT bara för att skyffla elever till rätt salar. Jag glömde salarnas nummer samtidigt som jag hörde det så jag sprang bara omkring där och tyckte det va ganska coolt att man kunde komma fram på konstiga ställen genom alla gångar.. hahaha sen helt plötsligt va vi på landet och det blev nå bråk så ja o nån mer som bråka åkte iväg i min blåa combi som sen blev en motorcykel och ja... cykel som jag sa.... bil på landsvägen/skogen och cykel på motorvägen. yeah... jag tror att det var något äventyrsbad där i mitten också. jag har drömt om det förut! äventyrsbad och pooler... annars har jag drömt att jag har drömt om det mycket... hmm ah äh jag vet inte I give up! jag överlistar mig själv! ahahaha vet inte varför ja drömmer om vatten dock, jag kan simma o har aldrig varit rädd för att bada, de är ja inte i drömmen heller...

undra vad jag kommer drömma inatt då...

Kommentarer
Postat av: Tessan

ahha.. weirdo dreams du...

2008-10-02 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback