there's nothing like a black cup of coffee!

wooo! idag har jag varit duktig och städat mitt palats! well well inte nog med det så har jag varit på kupolen med emelia och kollat läget! tyckte inte att det va så vidare mycket folk där så jag tänkte inte så mycket på att det var en av löningsdagarna mer än att det damp ner en massa moneys på mitt konto ;D men när jag åkte till ica så jag kunde fylla mitt oh så tomma kylskåp va det andra bullar! smockat med folk ÖVERALLT! småbarn sprang omkring, de hade smakbord ÖVERALLT! som att det inte va trångt nog! Det är lite komiskt, iallfall när jag är och storhandlar! inte för att jag handlar så vidare smart heller, men jag springer nog runt där och ser ut som en yr höna för jag inte hittar det jag vill ha! idag sprang jag runt miljoner gånger bara för att hitta kaffe! att de gömmer en sån viktig sak på ett sånt halvdumt men simpelt ställe är knäppt! hade det varit en liten skitgrej hade jag nog struntat i det och gått till kassan men kaffe! jag har varit utan kaffe ett bra tag nu! It's getting on my nerves!

Imorgon är det partaj som står som prio på min lista! laga lite food till mig och tessan först eftersom hon reser från sådant avstånd! ;D hela 6.5 mil eller? jaa verkligen långt! haha sen ska vi bege oss till sara och andreas för en oktoberförfest med tjaa det temat, tyska grejs som jag inte vet vad de heter, men det blir nog bra! ;p sen ska vi dra oss något sådär gåbara ner på stan och well surprise surprise! oktoberfest! HA fyndigt värre!

igår fick jag nästan krupp som varade i kanske en halvtimme, jag ville absolut göra någonting och inte bara vara hemma! jag hade verkligen aptråkigt, så jag tänkte HEY kanske gå till kåren och bara umgås lite! hade ju inga pengar alls igår, kanske max till inträdet! men sen kom verkligheten och damp ner på mig efter den där halvtimmens highness och jag blev verkligen supertrött. va kanske för mycket hjärnkapacitet på en och samma gång men det slutade med att jag somna runt en 22!! HA det har nog inte hänt på.. på.. tjaa hur länge som helst! sen sov jag så fint till halv 10! damn och jag kände mig inte ens utvilad! grejen är att jag skulle kunna gå och lägga mig nu också, klockan är 23 snart! den stora frågan är, hur ska jag palla morgondagen? hoppas på att lite alkohol will keep me going? well well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback