hide and seek!

ok nu är det inte roligt längre! den som hittar min batteriladdare får 100kr! jag vill kunna använda min kamera nu! it's enough! Jag är 99% säker att jag packade ner den i avesta men den där 1% chansen finns ju att den ligger på nån byrå eller bänk där! jag har batterierna här iallfall! hahaha 9 stycken tillome! från 3 olika märken dock ehe det är ju också en rolig historia eftersom alla kom med en laddare! min GP I'll blame on the americans etersom den blev paj där av nån vakt/tullmänniska SÄKERLIGEN! jag böjde då inte till kontakten! den andra skedde det en liten olycka med som involverade liknande batterier och ett uttag dagen efter en P&L dag. soft bang and fräs av farliga ämnen! YAY eller kanske inte, men den va helt superkass ändåså! . min tredje då är helt oskadd hoppas jag! om ingen snott den och stampat sönder den!


nä nu ger jag upp! ingen får nå moneys jag ska åka och köpa en ny GP! dom batterierna kan man iallfall inte blanda ihop med andra som är gråa med en linje och liknande namn! grrr I mitt försvar har jag aldrig sett sånna vanliga batterier så jag antog att det var dom jag hade i väskan! om jag skämdes efter det! HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback