wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Igår blev det wii för hela slanten hemma hos emma! börja lite lugnt/hysteriskt beror vem man frågar, med GH! sen fortsatte lugnt/hysteriskt samma sak där beror på vem man frågar, med wii sport! Jag kan ärligt säga att jag va en av de mer hysteriska under wii sport för jag måste alltid vinna men linda hade nånt fuskigt bowlingklot som bara drog sig till strikes! däremot sträckte hon sitt ass, hur nu man kan göra det närman spelar bowling HAHA däremot blev jag yngst på tha fitnessage! :D

Emma o linda försökte sig på en golfkarriär och jag va och lekte fyllechaffis. alltid lika roligt.... not really! men jag fick 100kr efter de galenheterna iallafall! Sen tillbaka till tha golf pros och spela vidare till 3 sådär då vi fick nog av wii-skador! Hade kunnat fått en arm mindre också om Jack varit några år yngre, för när jag och emma boxades blev han skitnervig och halvmorra åt mig hela tiden från sin soffplats. haha crazy! jag kallar det psykning! säkert emma som lärt han! HOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback