oh yeah..

Torsdag va najs! jag och tessan drack ett par margeritas och kom in i stämmning ganska snabbt! haha farligt med margeritas! emelia kom och gjorde oss sällskap och tiden gick från väldigt segt vid en 7 till att pang bom vara över 11! haha så vi släpa oss bort till kåren och köpte mera alkohol! intriger och drama och hamnade på efterfest en bit bort i min smurfby! har nog aldrig haft så nära hem nångång i mitt liv! haha försökte än en gång spela GH på fyllan vilket är bevisat att jag inte kan, är inte fel på gitarrerna som jag trodde ;D

ANYWAY!

Idag ska jag och emma kanske ha en liten spelkväll med wii, ta det lugnt för en gångs skull! va bjuden till  malin på fest men ja känner mig fortfarande bakfull haha! har säkert en del alkohol i systemet, konstigt att jag va kababel att köra hem, vilket jag nog inte va men jag fick ett senario att tessans kulle köra ini i mitträcket och jag är för ung för att dö! haha hon höll nästan på o krocka i rondellen på väg till max.... enough said ;p

Kommentarer
Postat av: Malin

Det verkade som ni hade det roligt på torsdagen, jag får se till att följa med nästa gång :)



Du är välkommen till mig vilken helg som helst, jag är inte omöjlig för att ta en drink ;)



Kram

Postat av: Tessan...

Men eller hur?! jag höll då inte på att krocka.. inte då.. ;P

2008-10-21 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback