stupid or what?

Idag är jag trött som fan! ändå har jag sovit massa timmar! det måste vara något med mitt s.k sovrum! kände mig inte det minsta utvilad, och beviset kom när ja kolla mig i spegeln, helt rödsprända ögon och rödmosiga kinder! YAY jag förvandlas sakta men säkert till en zombie! lagomt till halloween och allt! hahaha

Tentaplugg idag, blä jag hatar att läsa på till saker! jag får alltid massa andra roliga ideér när jag är tvingad att läsa! Sen kanske Tessan tittar förbi idag också efter sin "date" hehe Hon skulle komma över och spela tv-spel. Ska jag förknippa papperssorter till olika GH låtar då? är det planen? hahaha kanske jag sitter och sjunger på tentan, det kan ju störa alla andra jue! ;p

Sen imorgon kanske mina föräldrar kommer upp! blä jag som inte har städat, mest organiserat runt skiten lite så jag kan storstäda allt på typ onsdag eller torsdag. Får försöka göra så jag träffar dom på kupolen haha Sen kommer emelie på lördag och på måndag morgon har min käre klass lagt in ett seminarium! Jag som verkligen ville partaja, men nehej det får bli nästan nyktert DAMN! jag får väl smyga dit medan emelie och tessan ligger och snarkar då!

Nu är det kaffepaus och Prison break.

Kommentarer
Postat av: Tessan

jao.. men inte blev det nå GH heller.. får la kanske spela EXTRA mkt på söndag ;) tihi...

2008-10-29 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback