so sue me!

Igår blev det bus med emma och linda! HOHO vad mycket det finns som KAN hända men som tur va inte hände haha!
Va ju världens tråkigaste väder också! så vid en 5 sådär åkte jag hem, de blev lite trötta efter THE MISSION! ;D I don't blame them!

Jag vill åka till västerås! jag känner det ända in i benmärgen att jag måste åka dit! det måste vara någonting som försöker locka dit mig! HAHA sitter o kollar i massa kataloger och får den här göra om känslan igen, den som jag alltid får när ajg är på bauhaus eller den att jag försöker få mina föräldrar att bygga en sommarstuga som jag kan inreda! rena DRÖMMEN! I can't wait til I get my OWN place! fucking hyresbajs!


ANYWAY!

jag har varit här i 2 dagar och har redan klösmärken på armarna efter vilda gremlings! helt otroligt! tur att man inte ska göra något speciellt haha men man får ju skylla sig själv också när man försöker få söta o snälla små djur att fightas med mig! men imorse när de bombadera min säng, en vid huvudet och en på mig, ja man är älskad vad man än försöker göra. så klippte jag bort deras försvarsvapen HAHA så nu jävlar kan vi fightas utan att jag kommer se ut som en uppchoppad nerd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback